بسمه تعالی
به اطلاع فارغ التحصیلان و دانشجویان انصرافی و اخراجی محترم دانشکده آموزشهای الکترونیکی می رساند به منظور جلوگیری از اتلاف وقت، خواهشمند است جهت انجام مراحل تسویه حساب حتما به شرح زير اقدام نمایند.
مراحل لازم براي تسويه حساب:
1- درخواست صدور کارنامه جهت تطبيق واحد از آموزش دانشکده آموزشهاي الکترونيکي
2- هماهنگي تلفنی با کارشناس آموزش دانشکده آموزشهای الکترونیکی و کارشناس مالی در خصوص تعيين تاريخ مراجعه به دانشکده آموزشهاي الکترونيکي
3- هماهنگي تلفنی با کارشناس نظام وظیفه در خصوص صدور نامه ابطال معافیت تحصیلی ( فقط فارغ التحصیلان و دانشجویان انصرافی و اخراجی که در طول تحصیل برایشان معافیت تحصیلی صادر شده بود)
4- مراجعه به اداره آموزش دانشکده آموزشهاي الکترونيکي و اخذ برگه هاي تسويه حساب در تاريخ تعيين شده
5- بعد از امضاء تمام برگه هاي تسويه حساب توسط قسمت هاي مختلف دانشگاه، ارائه آنها به همراه مدارک زيربه اداره آموزش دانشکده آموزشهاي الکترونيکي
مدارک مورد نیاز برای تسویه حساب:
1- اصل و کپی کارت دانشجویی( بصورت پشت و رو)
2- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (برای فارغ التحصیلان نیاز است.)
3- اصل و کپی کارت ملی( بصورت پشت ورو برای فارغ التحصیلان نیاز است.)
4- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای آقایان در صورت وجود( بصورت پشت ورو)
5- سه قطعه عکس 4*3 جدید (عکس پرسنلی (تمام رخ) و با حجاب اسلامی برای فارغ التحصیلان نیاز است.)
6- چهار جلد پایان نامه صحافی شده، یک جلد برای استاد راهنما، یک جلد برای استادممتحن، یک جلد برای کتابخانه مرکزی و یک جلد برای دانشکده آموزشهای الکترونیکی(برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد - شیوه آموزشی- پژوهشی نیاز است.)
7- دو عدد سی دی حاوی فایل پایان نامه کارشناسی ارشد، یک عدد برای تحویل به اداره تحصیلات تکمیلی و یک عدد برای تحویل به دانشکده آموزشهای الکترونیکی (برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد - شیوه آموزشی- پژوهشی نیاز است.)
8- بارگذاری متن کامل پایان نامه در سایت ایران داک و دریافت کدرهگیری و تحویل آن به کتابخانه مرکزی در موقع تسویه حساب(برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد - شیوه آموزشی- پژوهشی نیاز است.)
9- فایل پروژه کارشناسی در سه فرمت word, pdf, power point ( برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی نیاز است.)
زمان های مراجعه حضوری به اداره دانش آموختگان جهت دریافت مدارک دانش آموختگی
روزهای مراجعه جهت اخذ مدارک دانش آموختگی، شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8/30 الی13 با هماهنگی تلفنی قبلی با کارشناس دانش آموختگان می باشد .
سرکار خانم ناوه کار کارشناس مسئول دانش آموختگان
( شماره تماس : 04133459134 )
شماره تلفن و ساعات تماس با کارشناس دانشکده آموزشهای الکترونیکی (خانم ابراهیم پور):
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 12:00- 04134249611
شماره تلفن و ساعات تماس با کارشناس امور مالی دانشکده آموزشهای الکترونیکی (آقای خوش سلوک):
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 12:00 و از ساعت 14:00 الی 15:30 - 04133459127
شماره تلفن کارشناس نظام وظیفه دانشگاه (آقای ناصری):
04133443875